جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 9:29:38 PM
در سایه عملگرایی

حضور مدیرعامل شرکت فولاد اقلید در روز ۱۷ آبان ماه در راستای همگرایی بیشتر با پیمانکار EPC پروژه احداث کارخانه آهن اسفنجی اقلید در دفتر مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) و تقدیر از اقدامات تیم مدیریتی جدید در این مدت کوتاه و اعلام آمادگی برای هماهنگی بیشتر، سبب شد این شرکت نتایج مثبتی دست پیدا کند، از جمله افزایش ۴ برابری سهام.
ارزش سهام فولاد اقلید 4 برابر شد

به گزارش بیرونیت، در آن نشست شریفی با تاکید بر حمایت از اقدامات مثبت و راهبردی ایریتک، گفت: از شما و تیم مدیریتی جدید این شرکت درخواست داریم با تمام توان و انرژی ممکن در سرعت بخشیدن به احداث این پروژه بزرگ ملی بسیج شوید تا مردم منطقه و کشور از جنبه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن بهره‌مند شوند.

شریفی همچنین افزود: من به ‌عنوان مدیرعامل، هیات‌ مدیره شرکت فولاد اقلید نیز در پاسخ به تلاش‌های تیم ایریتک، از هیچ حمایتی دریغ نخواهم کرد.

شرکت فولاد اقلید پارس در بهمن ‌ماه ۱۴۰۰ با سهام‌داری ۵۱ درصدی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ۳۰ درصدی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و ۱۹ درصدی شرکت بین‌ا‌لمللی مهندسی ایران (ایریتک) تاسیس شد.

در ادامه مجوز احداث کارخانه آهن اسفنجی با ظرفیت تولید ۲. ۱ میلیون تن در سال توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در روز ۱۱ فروردین ‌ماه ۱۴۰۱ صادر شد. <p >هماهنگی های تیم کارفرما و تیم پیمانکاری موجب شد ارزش هر سهم از شرکت فولاد اقلید پارس، طبق گزارش کارشناسان رسمی دادگستری تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ نسبت به زمان تأسیس این شرکت بیش از چهار برابر افزایش پیداکند. این اتفاق به دنبال اخذ تمامی مجوزهای لازم و پیشرفت ‌های قابل‌توجهی بوده که توسط شرکت ایریتک برای سرعت بخشیدن و پیشرفت در پروژه آهن اسفنجی صورت گرفت، رخ‌ داده است.

همچنین مدیریت شرکت فولاد اقلید توانست تمامی مجوزهای لازم ازجمله محیط‌زیست را اخذ کرده و همچنین پیشرفت‌های قابل‌توجهی که در این مدت در پروژه آهن اسفنجی این شرکت رخ داده است را به افزایش ارزش سهام این شرکت منجر کند. بر اساس گزارش کارشناسان رسمی دادگستری تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ ارزش هر سهم از شرکت فولاد اقلید، به بیش از ۴ برابر افزایش‌یافته است.

این شرکت در راستای بهره وری از تکنولوژی روز دنیا تمرکز بر پیوند دانشگاه و صنعت را اصل راهبردی خود قرار داده و به همین جهت اقدام به انجام ممیزی داخلی ایزو و اخذ گواهی‌نامه‌های بین‌المللی ایزو ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱، ۴۵۰۰۱ و IMS نمود و باوجود تمام موانع و مشکلاتی که تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی بوجود آورده، شرکت ایریتک توانست نقش مؤثری در پیشبرد پروژه و افزایش ارزش سهام داشته باشد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین