دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 10:49:28 PM
  • گروه مطلب:| خبر| بازار| فارسی|
  • کد مطلب:71078
  • زمان انتشار:دوشنبه 27 فروردين 1403-7:30
  • کاربر:

شرکت فولاد امیر کبیر کاشان یکی از شرکت‌‌‌‌های گروه هلدینگ شرکت شستان با حمایت داود عباسی مدیر عامل شرکت سرمایه‌‌‌‌گذاری تجاری شستان از مدیریت این شرکت و ایجاد تغییرات لازم پس از خریداری سهام این شرکت، ۹ دستاورد طلایی را در کارنامه خود ثبت کرد.
۹دستاورد طلایی فولاد امیر کبیر کاشان

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌‌‌‌گذاری تجاری شستان، عباسی با اشاره به عملکرد درخشان شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در سال گذشته گفت: سود خالص این شرکت سال ۱۴۰۲ جهش خیره‌‌‌‌کننده ۱۰۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بوده است و مجموع درآمد این شرکت در سال گذشته، رشد ۱۵ درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل تجربه کرده است.

عباسی با تاکید بر اینکه در شرایط تورمی اقتصاد کشور، فولاد امیرکبیر کاشان یکی از معدود بنگاه‌‌‌‌های صنعتی در ایران بود که سال گذشته موفق به کاهش هزینه تولید شد، گفت:  این شرکت همچنین موفق به کاهش ۳ درصدی بهای تمام‌‌‌‌شده کالا و خدمات در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل شد که این یک اقدام و دستاورد مهم برای ما محسوب می‌‌‌‌شود.

همچنین شهرام عالی‌‌‌‌وند، مدیر عامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در این زمینه تصریح کرد: فولاد امیرکبیر کاشان جهت استفاده از تمامی ظرفیت‌‌‌‌های تولیدی، ارائه خدمات کارمزدی را افزایش داد. لذا درآمد این شرکت از محل خدمات کارمزدی در سال گذشته جهش قابل توجه ۱۱۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد.

عالی‌وند به دیگر موفقیت‌‌‌‌های فولاد امیرکبیر کاشان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ارتقای نماد معاملاتی این شرکت، «فجر»، از تابلوی فرعی به تابلوی اصلی بازار اول بورس اوراق بهادار بود که خود نشان از شفافیت مالی، سودآوری قابل قبول طی دوره‌‌‌‌های متوالی، مطلوب و مورد تایید بودن سیستم اطلاعات حسابداری و گزارش مقبول حسابرس رسمی طی دوره‌‌‌‌های متوالی است. 

مدیر عامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان اظهار کرد: این شرکت با رعایت تمام استانداردها و معیارهای پدافند غیرعامل نظیر حفاظت پیرامونی-کالبدی، حفاظت زیستی-شیمیایی و امنیت سایبری توانست، در جمع چهار شرکت برتر ایران از دید سازمان پدافند غیرعامل کشور قرار گیرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین