جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 11:22:40 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:30397
  • زمان انتشار:سه شنبه 27 مهر 1400-19:3
  • کاربر:
در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی صورت گرفت؛

نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با تقدیر از عملکرد مدیرعامل و روابط عمومی شرکت مس به دلیل انجام فعالیت های چشمگیر در حوزه مسئولیت های اجتماعی برگزار شد.
اهدای نشان عالی «مسئولیت اجتماعی» به مدیرعامل شرکت مس / مدیرگروه روابط عمومی شرکت مس «سفیر مسئولیت اجتماعی» شد

به گزارش بیرونیت، نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در سالن مرکز همایش های صدا و سیما عصر دیروز (دوشنبه ۲۶ مهرماه) با هدف کمک به اعتلای فعالیت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی در سازمان و بهینه سازی آن برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی، اساتید دانشگاه، اندیشمندان و صاحب نظران و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد، ضمن ارزیابی از سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی تقدیر بعمل آمد.
*عملکرد چشمگیر شرکت مس در زمینه مسئولیت های اجتماعی
مسئولیت اجتماعی یکی از مفاهیم بنیادی است که بنگاه های اقتصادی به عنوان یک وظیفه در راستای توسعه عدالت اجتماعی و برخورداری همه افراد جامعه از امکانات، انجام می دهند. در این راستا روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران که عهده دار مسئولیت بزرگ اجتماعی است برنامه هایی را تعریف کرده که در سایه اجرای آن بتواند توسعه عدالت اجتماعی را برای کشور به ارمغان آورد.
شرکت مس به طور ویژه ضمن اهتمام ورزیدن به برنامه های مدون و اجرایی شدن آنها در زمینه توسعه عدالت اجتماعی و گسترش رفاه اجتماعی، توانسته است طی ۲ سال گذشته به بیش از ۲۱ هزار نفر به صورت رایگان خدمات دارویی و درمانی در روستاهای استان کرمان وآذربایجان شرقی ارائه کند. همچنین با شیوع بیماری منحوس کرونا اقدام به توزیع هزاران لیتر مواد ضد عفونی و ملزومات بهداشتی در میان مردم کم برخوردار کرده است.
توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه در استان های مختلف از جمله اقداماتی است که شرکت مس در راستای انجام مسئولت اجتماعی انجام داده است.
احداث ۷۰ زمین چمن ورزشی در روستاهای مناطق محروم با هدف گسترش امکانات ورزشی و برخورداری مردم بی بضاعت در راستای توسعه عدالت اجتماعی در کارنامه عملکرد شرکت مس به ثبت رسیده است.
*شرکت مس نشان عالی ۶ ستاره «مسئولیت اجتماعی» را دریافت کرد
همچنین در این مراسم نشان عالی ۶ ستاره مسئولیت اجتماعی به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کمیته امداد امام خمینی(ره) و دکتر اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سایر شرکت های پیشرو در این حوزه اهداء شد.
در بخش تجلیل از «مروجان مسئولیت اجتماعی» به دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امدام امام خمینی(ره)، محمد جواد خلیلی مدیرگروه روابط عمومی شرکت ملی مس، محمد علی دادفر مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، علیرضا زالی ریئس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیژن عباسی آرند مدیرعامل اپراتور ایرانسل، اخوان بهابادی مدیرعامل اپراتور همراه اول ، حجت اله سیدی مدیرعامل بانک صادرات، محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه، نشان “سفیران و مروجان مسئولیت اجتماعی” اهداء شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین