شنبه 1 ارديبهشت 1403 شمسی /4/20/2024 3:05:14 PM
حمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی:

 رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران و عراق با تشریح محورهای گفت‌وگوی خود با علیرضا رزم‌حسینی وزیر جدید صمت نسبت به تقویت روابط وزارت صمت با تشکل‌های بخش خصوصی ابراز امیدواری کرد. 
ساختار وزارت صمت نیازمند اصلاح است
به گزارش بیرونیت، حمید حسینی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به دیدار اقای رزم حسینی وزیر جدید صمت رفتیم و ضمن اعلام همکاری وهمراهی، دغدغه ها و بعضا راهکارهای خود را بیان کردیم که سخنان ایشان در پاسخ به مطالبات ونقدهای ما، همگی را به وجد آورد، ایشان بسیاری از باورهای غلط را به چالش کشیده و معتقد است که با تفکر و نگاه بخش خصوصی باید کشور را اداره کرد.
او ادامه داد: از نگاه وزیر جدید در اولین قدم باید بین دولت و بخش خصوصی اعتمادسازی کرد و سرمایه اجتماعی را ارتقا داد و در مرحله بعد باید دولت را کوچک و کوچکتر کرد و مردم و بخش خصوصی را بزرگ کرد. 
 عضو اتاق بازرگانی افزود: ایشان باور دارد که حکومت را باید در اداره کشور به کار گرفت و تصمیمات در وزارت صمت با همراهی دولت، مجلس و تشکل‌های بخش خصوصی اتخاذ کرد و در این راستا خواستار ارایه طرح‌های عملیاتی توسط بخش خصوصی شد.
عضو اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد: در این نشست من با اشاره به تناسب نداشتن اختیارات ومسوولیت در وزارت صمت، خواستار اصلاح ساختار وزارت صمت شدم تا وزیر درگیر کارهای مدیریتی واجرایی وزارت نشود و ایشان نقش رهبری را بعهده گیرد، ضمنا خواستار اهمیت قایل شدن به تجارت و صنعت شدم و راه برون رفت از شرایط کنونی را تدوین سیاست های پولی وارزی بر مبنای سیاست های تجاری کشور دانستم، احتمالا این نشست در ماه‌های بعد نیز تکرار خواهد شد و به امید خدا روابط وزارت صمت با تشکل های بخش خصوصی تقویت خواهد شد.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین